Název:
Marketingové řízení ve vybraném podniku
Překlad názvu:
Marketing management for selected company
Autoři:
HORNYCH, Michal Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cíle stanovené v zadání práce byly splněny. Byla provedena celá řada dílčích analýz marketingového procesu a současně proběhlo dotazníkové šetření zákaznické spokojenosti, na jejichž základě jsem vyhodnotil současný stav podniku multikina CineStar. Na marketing bude muset společnost CineStar zintenzivnit důraz, neboť boje o diváky této firmy s konkurenčními multiplexy již na několika místech v České republice probíhají. Zároveň sílí i vliv dalších, zejména multimediálních zdrojů poskytujících potenciálním zákazníkům multikina zábavu a možnost využití volného času. V následujících letech lze očekávat další nárůst obou těchto největších konkurentů. Navržená opatření ke zlepšení stávajícího stavu mohou vést ke zvýšení návštěvnosti dle mého odhadu o 10% až 15%, zvyšují úroveň nabízených služeb a lépe uspokojí potřeby a požadavky diváků. Práce by měla především posloužit vedení společnosti CineStar jako zdroj informací i návrhů ke zlepšení současného stavu nabízených služeb prioritně ve směru k divákům. Zaměřuje se na zpětnou vazbu požadavků a potřeb diváků a tím pomůže vedení společnosti CineStar k jejich ještě hlubšímu poznání. Navržená opatření jsou toho logickým vyústěním a odhadovaný přínos pro společnost a posílení konkurenceschopnosti, v případě zavedení, nejsou zanedbatelné. Veřejnosti a studentům může práce posloužit jako studijní materiál problematiky marketingového řízení a provozování multikin a nabízí prostor pro další podrobnější zkoumání jednotlivých charakteristik.Goals of work were realized. A lot of analysis of marketing process were made. Questionnaire´s research of customer satisfaction accomplished. I evaluated present state of business multicinema Cinestar based on the results. Company Cinestar will have to put more emphasis on marketing. Fight for viewers of this company with competing multiplexes are in several places in Czech republic already. Increasing influence of others, especially multimedia recources, provide to potential customers of multicinema entertainment and leisure activities. In subsequent years we can expect further growth in these two largest competitors. Proposed measures to improve the current situation can lead to an increase attendance, according to my estimate, by 10% to 15%. Measures increase the level of services and better meet the needs and requirements of the audience. The work should primarily serve management CineStar as a source of information and suggestions to improve the current state of services primarily in the direction of the audience. It focuses on feedback requirements and needs of viewers and thus help the management of CineStar to more deeper understanding. The proposed measures are the logical result and an estimated contribution to society and enhance competitiveness, for the establishment, are not negligible. Work can serve to the public and students as study material of issues of marketing management and operation of multicinemas, and offers scope for further detailed examination of individual characteristics.
Klíčová slova:
analýza; CineStar; divák; marketing; multikino; analysis; CineStar; marketing; multicinema; viewer Citace: HORNYCH, Michal. Marketingové řízení ve vybraném podniku. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/21728