Název: Marketingové řízení ve vybraném podniku
Překlad názvu: Marketing management for selected company
Autoři: HORNYCH, Michal
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; CineStar; divák; marketing; multikino; analysis; CineStar; marketing; multicinema; viewer
Citace: HORNYCH, Michal. Marketingové řízení ve vybraném podniku. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/21728

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-71109


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-10-18, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet