Název:
Vývozní marketingové nástroje Pivovaru Zubr a.s.
Překlad názvu:
Marketing practices in export in the brewery of "Zubr a.s."
Autoři:
Vlachová, Libuše ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Nováková, Kateřina (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem bakalářské práce Vývozní marketingové nástroje Pivovaru ZUBR a.s. je popsat marketingové nástroje Pivovaru ZUBR se zaměřením na nástroje použité při vývozu na Slovensko. V první kapitole charakterizuji Pivovar ZUBR a.s., popisuji jeho organizační Strukturu, předmět činnosti i historii pivovarnictví na Přerovsku. Dále charakterizuji sortiment pivovaru, vývoj postavení společnosti na trhu nebo používané komunikační materiály. Druhá kapitola se zabývá teoretickým vymezením nástrojů marketingového mixu používaných při vývozu. Jde o charakteristiku strategií vstupu na zahraniční trh, mezinárodního prostředí a SWOT analýzy. Klíčový je popis segmentace trhu a mezinárodního marketingového mixu. Poslední kapitolu věnuji aplikaci teorie na Pivovar ZUBR, kde se zaměřuji na charakteristiku českého trhu s pivem a na export Pivovaru ZUBR do zahraničí, převážně na Slovensko. Popisuji cílové skupiny na slovenském trhu a marketingové nástroje, které na tomto trhu ZUBR používá. Následně se zabývám analýzou používaných nástrojů a doporučuji další vývoj používaných marketingových nástrojů. Také navrhuji dvě nové cílové skupiny pro ZUBR na slovenském trhu.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6255