Original title: Celebrity v reklamě
Authors: Morávková, Jana ; Koudelka, Jan (advisor) ; Průša, Přemysl (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce je zaměřena především na nejnovější trendy v oblasti reklam, jejichž hlavními aktéry jsou celebrity. Sleduje jednak společnosti, které celebrity užívají ke své propagaci nejčastěji, a jednak také nejobsazovanější celebrity. Mezi zkoumané skupiny patří především sportovci, modelky a hudební hvězdy. Součástí práce je rovněž výzkum, který se snaží objasnit, zda má obsazování celebrit do reklam smysl či nikoli.
Keywords: celebrity; dotazník; propagace; reklama; výzkum

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6654

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-6754


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share