Název: Právní úprava a samoregulace reklamy
Autoři: Michková, Lenka
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Klíčová slova: etika reklamy; klamavá reklama; nekalá soutěž

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: http://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=54390

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-650780


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-09-05, naposledy upraven 2024-09-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet