Název:
Využití neuromarketingu v komunikaci města s občany na příkladu města Trenčína
Autoři:
Široká, Martina Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Široká, Martina. Využití neuromarketingu v komunikaci města s občany na příkladu města Trenčína. Diplomová práce. Brno : FRRMS MENDELU v Brně, 2015. Diplomová práce se věnuje tématu neuromarketingu, cíleného na marketingovou komunikaci ve veřejné správě, na konkrétním příkladu slovenského města Trenčín. Cílem předkládané práce je posouzení možností a využitelnosti technik neuromarketingu v komunikaci města s občany. Vytvoření grafického návrhu billboardu, aplikujícího výstupy z neuromarketingového výzkumu pravolevého vnímání vizuálních podnětů, je prostředkem k dosažení cíle práce. Diplomová práce se skládá z teoretické části, kde jsou vysvětleny základní pojmy, související s významem a možnostmi komunikace ve veřejném sektoru, a dále s neuromarketingem a používanými zobrazovacími metodami. Praktická část popisuje souvislosti konkrétního případu města Trenčín a zahrnuje neuromarketingový výzkum s přípravou designu návrhu billboardu. Závěrem jsou posouzeny možnosti využití neuromarketingu jako nástroje marketingové komunikace ve veřejné správě, respektive komunikaci města s občany.Široká, Martina. Use of neuromarketing in the public sector communication on Trencin city example. Diploma thesis. Brno : FRRMS MENDELU v Brně, Czech Republic, 2015. The diploma thesis deals with the topic of neuromarketing, related to the public sector marketing communication, using the example of Slovakian city Trencin. The goal of the submitted thesis is to assess the possibility of use of neuromarketing techniques in the communication of a city and public. A graphical billboard draft, based on the results of visual left-right perception neuromarketing research, is the tool to reach the main goal. The diploma thesis consists of the theoretical part, which introduces the basic terms regarding the importance and possibilities of communication in public sector, followed by neuromarketing issue and its techniques description. The practical part, with an initial proposal of a billboard design, aims to public sector purposes in Trencin city. It uses the results of the undertaken opinion poll and neuromarketing research. The final part is generalizing possibilities of the use of neuromarketing in the public sector communication.
Klíčová slova:
EEG; marketingová komunikace; neuromarketing; Trenčín; veřejný sektor; výzkum