Název:
Návrh marketingové strategie prodeje produktů cestovního ruchu zahraničním studentům
Autoři:
Uherková, Marie Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá problematikou cestovního chování zahraničních studentů v Brně. Na začátku práce jsou uvedena teoretická východiska, ze kterých text vychází. Cílem práce je na základě kvalitativního průzkumu a kvantitativního výzkumu mezi zahraničními studenty z pěti brněnských univerzit vytvořit marketingovou strategii produktů cestovního ruchu.This bachelor thesis deals with travel behaviour of international students in Brno. At the beginning of this thesis there are theoretical presumptions for further part of work. The main aim is to develop marketing strategy for selling travel products to foreign students based on qualitative and quantitative research.
Klíčová slova:
cestovní chování; marketingová strategie; produkty cestovního ruchu; program Erasmus; zahraniční studenti; zahraniční studenti v Brně