Název:
Proposal of a CSR strategy for the company PPH spol. s.r.o.
Autoři:
Křivánková, Martina Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
eng
Abstrakt: [eng][cze] Bachelor thesis aims to create a framework concept and basis for a new corpo-rate social responsibility strategy for the company PPH spol. s r.o. The goal of the research is to identify values, principles and ideals that are important for the current employees of the company and the aim of this study is creation of framework foundation for a stable CSR identity. The basis of these innovative thoughts is the creation of new strategy and increased interest of potential employees to work for the company. The conducted research surprisingly suggested that the value of a salary today isn't given the first place, but other values are gaining a greater importance, such as relations at work and the possibility of personal growth. These indicators seem to be very important for corporate social responsibility. The key values will come from the core business of the company and they will be further used to create the given CSR plan. Because the company offers a chance of employment to disabled people too, it creates a great basis for the new strategy. Since the core idea of business of the company will be connected with their CSR activities, it creates the best possible way of incorporating CSR into the core business of the company.Bakalářská práce má jasný cíl navrhnout strategii společenské odpovědnosti pro firmu PPH spol. s r.o. Záměrem jsou nápady, zásady a další hodnoty současných zaměstnanců společnost a účelem této studie je vytvořit stabilní, společensky odpovědnou identitu. Základem těchto inovačních myšlenek je tvorba nové strategie a zvýšení zájmu potenciálních zaměstnanců o práci pro tuto firmu. Zpracované studie překvapivě prokazuje, že hodnota platu v současné době není kladena na první místo, nýbrž i další hodnoty získávají v dnešní době na stále větší hodnotě, jako jsou vztahy na pracovišti a možnost osobního růstu. Tyto ukazatele se prokazují jako velice důležité pro společensky odpovědnou identitu. Zjištěné klíčové hodnoty zaměstnanců se týkají základní podstaty podnikání. Zpracovaná studie včetně nabízených chráněných pracovních míst poslouží jako základ nové strategie. Jelikož bude základní podstata podnikání firmy spojená se společensky odpovědnými aktivitami, dokáží spolu vytvořit dobré nápady a záměry, včetně zakomponování nových principů do existujícího chodu firmy.
Klíčová slova:
společenská odpovědnost firem; strategie; základní podstata podnikání