Název:
Návrh komunikační strategie Kraje Vysočina
Autoři:
Ryšavá, Jitka Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem předkládané diplomové práce je "Návrh komunikační strategie Kraje Vysočina". Teoretická část práce se zaměřuje na vysvětlení obecných aspektů komunikace ve veřejné správě a na nástroje komunikace veřejné zprávy využívané při komunikaci s veřejností. V úvodu analytické části jsou zpracovány obecné požadavky na tvorbu komunikační strategie kraje, tento obecný nástin strategie komunikace je následně aplikován na Kraj Vysočina. Jeho vlastní aplikaci předchází výchozí analýza současného stavu komunikace v kraji, doplněná o segmentaci cílových skupin. Součástí práce je dále kvantitativní průzkum, zjišťující mimo jiné spokojenost občanů s komunikací krajského úřadu Kraje Vysočina, intenzitu jejich využívání jednotlivých prostředků komunikace v kraji a preference v otázce obsahového zaměření sdělení. V práci jsou zpracovány návrhy na vylepšení úrovně stávajících komunikačních prostředků Kraje Vysočina i návrhy komunikačních prostředků v kraji dosud nepoužívaných. V závěru analytické části práce jsou zpracována obecně platná doporučení pro komunikaci krajů s veřejností.The topic of the presented diploma thesis is "Communication Strategy Pro-posal for the Vysočina Region". The theoretical part of the thesis focuses on ex-plaining the general aspects of communication in public administration and on communication tools used when communicating with the public. The beginning of the analytical part contains general requirements on creating a communication strategy for a region; this general outline of a communication strategy is then applied to the Vysočina Region. Its application itself is preceded by an initial analysis of the current state of communication in the region supplemented with segmentation of target groups. The thesis also contains a quantitative survey examining, among other things, satisfaction of citizens with communication of the Regional Authority of the Vysočina Region, intensity of use of the individual communication means in the region, and preferences considering the content of the communication. The thesis contains proposals to improve the quality of the present communication means of the Vysočina Region and proposals for communication means not yet being used in the region. The end chapter of the analytical part of the thesis contains generally accepted recommendations for communication of regions with the public.
Klíčová slova:
komunikační strategie; marketingová komunikace; veřejná správa