Original title:
Tvorba obsahového plánu pro podnikový blog s ohledem na zvýšení zákaznické konverze
Authors:
Chlupová, Adéla Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce pojednává o využití internetového marketingu, obsahového marketingu a SEO při tvorbě obsahového plánu pro podnikový blog. Práce se dělí na dvě části. Část teoretickou, kde je čtenář blíže seznámen s internetovým marketingem, marketingovou komunikací, obsahovým marketingem, optimalizací pro vyhledávače a webovou analytikou a částí praktickou, kde autorka analyzuje publikovaný obsah podnikového blogu za pomoci webové analytiky. Závěrem práce je hodnocení a doporučení dalších postupů ve zmiňovaných oblastech, dle uvážení autorky.This diploma thesis deals with use of internet marketing, content marketing and SEO in terms of creating content plan for a corporate blog. Its structure is divided in two sections. Theoretical part enables the reader to get an insight into the issues of internet marketing, marketing communication, content marketing, browser optimization, and web analytics. Practical part offers the author's analysis of a corporate blog and its published content by means of web analytics. Evaluation and recommendation of further approaches in the above-mentioned fields provided by the author can be regarded a conclusion of this thesis.
Keywords:
internetový marketing; obsahový marketing; on-line reklama; SEO; webová analytika