Název: Analýza pojetí kurikula a zkušenosti u Johna Deweyho
Překlad názvu: Analysis of curriculum and experience of John Dewey
Autoři: Pokorná, Anežka ; Strouhal, Martin (vedoucí práce) ; Koťa, Jaroslav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: John Dewey|kurikulum|zkušenostní učení|analýza zkušenosti|Progresivismus|tradiční škola|Reforma Johna Deweyho|vzdělávání|Tradiční a Progresivní vzdělávání|Zkušenostní přemýšlení; John Dewey|curriculum|experience learning|The Analysis of 'Experience'|Progressive education|Education as Conservative and Progressive|Experience and Thinking

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/190832

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-622252


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-08-25.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet