Název: Porovnání oblastí školní zralosti dětí z vybraných běžných a logopedických mateřských škol pomocí diagnostického nástroje iSophi
Překlad názvu: Comparison of school readiness levels of children from selected regular and speech and speech therapy kindergartens using the iSophi diagnostic tool.
Autoři: Vičíková, Nikola ; Vařeková, Jitka (vedoucí práce) ; Pavlová, Ilona (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: diagnostický nástroj; mateřská škola; pedagogická diagnostika; psychomotorika; předškolní věk; školní připravenost; diagnostic tool; kindergarten; pedagogic diagnostics; preschool age; psychomotorics; school readines

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/191451

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-622114


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet