Original title:
Strategie vybrané české firmy při vstupu na zahraniční trhy
Authors:
Míček, Martin ; Sato, Alexej (advisor) ; Zemanová, Kateřina (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce analyzuje vstup malé české společnosti na zahraniční trhy. Popisuje vliv globalizace a internacionalizace na mezinárodní obchod a důvody pro zapojení firem do mezinárodní dělby práce. Obsahuje zásady a kroky k vytvoření mezinárodniho marketingoveho plánu a exportní strategie. Práce také analyzuje postavení společnosti na trhu a zahrnuje její SWOT analýzu. V závěru jsou firmě doporučeny některé konkurenční strategie v mezinárodním podnikání.
Keywords:
marketingová strategie; mezinárodní marketing; mezinárodní obchod; obchodní operace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3448