Název: Kritická místa výuky syntaxe v 7. ročníku základní školy
Překlad názvu: Critical issues in Czech language teaching at lower secondary education
Autoři: Baloušová, Lucie
Typ dokumentu: Rigorózní práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: didaktika českého jazyka; formalismus; kritické místo; syntax; vedlejší věta; větný člen; základní škola; critical issues; didactics of Czech language; formalism; secondary school; sentence member; subordinate clause; syntax

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/190710

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-621759


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Rigorózní práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet