Název:
Společenská odpovědnost FK Dukla Praha
Překlad názvu:
Corporate social responsibility - a case of FK Dukla Praha
Autoři:
Hrubeš, Jiří ; Kaprálková, Michaela (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Společenská odpovědnost FK Dukla Praha Cíle: Cílem práce je zjistit, jak FK Dukla Praha pracuje s konceptem společenské odpovědnosti na základě teoretické části a polostrukturovaných rozhovorů s pracovníky Dukly. Dalším cílem je zjistit povědomí fanoušků FK Dukla Praha o společensky odpovědných aktivitách klubu. Práce má také za úkol stanovit doporučení pro klub vycházející z výzkumu. Metody: V práci je nejdříve provedena rešerše sekundárních dat. Následuje kvalitativní a kvantitativní metoda. Kvalitativní metoda je provedena formou polostrukturovaných rozhovorů se 3 pracovníky klubu. Dále je realizováno dotazníkové šetření s fanoušky FK Dukla Praha. Výsledky: Zjištění, jak pracuje FK Dukla Praha s konceptem CSR přineslo několik zajímavých poznatků. CSR není součástí strategie ani hodnot klubu a jedná se převážně o jednorázové projekty bez dlouhodobého cíle a plánů. Fanoušci mají určité povědomí o CSR projektech, které by mohly být lépe komunikovány a propagovány. Aktivita klubu je věnována hlavně projektům v sociálním oblasti, nedostatečnou angažovanost vidí respondenti v oblasti environmentální. Od těchto výsledků se odvíjí i doporučení pro klub, jehož základními body je právě zařazení CSR do klubové strategie, lepší komunikace projektů nebo větší aktivita v environmentální oblasti....Title: Social responsibility of FK Dukla Praha Objectives: The purpose of this bachelor thesis is to find out how FK Dukla Prague works with the concept of social responsibility based on the theoretical part and semi-structured interviews with Dukla employees. Another purpose is to find out the awareness of FK Dukla Prague fans about socially responsible activities of the club. The thesis also aims to establish recommendations for the club based on the research. Methods: First, a research of secondary data is conducted in this work. This is followed by qualitative and quantitative research methods. The qualitative method is in the form of semi-structured interviews with 3 club workers. Then the following method is a questionnaire survey carried out with fans of FK Dukla Praha. Results: Finding out how FK Dukla Praha works with the CSR concept brought some interesting findings. CSR is not part of the club's strategy or values, and these are mostly one-off projects without long-term goals and plans. Fans have some awareness of CSR projects that could be better communicated and promoted. The club's activity is mainly devoted to projects in the social area, while respondents see a lack of involvement in the environmental area. These results are the basis for the recommendations for the club, the main...
Klíčová slova:
ekonomická oblast; environmentální oblast; fanoušci; Fotbal; fotbalový klub; sociální oblast; economic area; environmental area; fans; Football; football club; social area