Název: Reálno v reklamách. Selhání reklamních fantazií a jeho implikace
Překlad názvu: The Real in advertising.The failure of advertising fantasies and its implications
Autoři: Obůrka, Tomáš ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fantazie; filmová teorie; gaze; ideologie; Jacques Lacan; reklamy; Slavoj Žižek; spotřeba; Todd McGowan; advertising; consumption; fantasy; film theory; gaze; ideology; Jacques Lacan; Slavoj Žižek; Todd McGowan

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/191569

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-621120


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet