Název:
Personální marketing ve vybraném podnikatelském subjektu
Překlad názvu:
Personnel marketing in a selected company
Autoři:
DRÁBKOVÁ, Veronika Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zaměřuje na téma personálního marketingu ve vybraném podnikatelském subjektu s cílem identifikovat silné a slabé stránky úsilí v této oblasti. Vybraným podnikatelským subjektem je Albi Česká republika a.s., která se specializuje na nabídku dárků a doplňků pro různé oslavy. Práce detailně vysvětluje základní koncepty a principy HR marketingu, včetně jeho cílů, nástrojů a metod. Na základě analýzy, která zahrnuje polostrukturované individuální rozhovory se zaměstnanci, zástupkyní vedoucí a vedoucí prodejny, jsou navržena konkrétní opatření. Tyto doporučené kroky se zaměřují na zlepšení komunikace s potenciálními uchazeči o práci a zvýšení transparentnosti v procesu náboru zaměstnanců. Bakalářská práce přispívá k hlubšímu pochopení personálního marketingu a ilustruje, jak aplikace strategií personálního marketingu může poskytnout konkurenční výhodu zkoumanému podnikatelskému subjektu.The bachelor thesis focuses on the topic of personnel marketing within a selected organization and aiming to identify the strengths and weaknesses of the organization's efforts in this area. The selected company is ALBI Czech Republic a.s., which specializes in offering gifts and accessories for various celebrations. The work explains the basic concepts and principles of HR marketing, including its goals, tools, and methods. Based on the analysis results, which include interviews with employees and store managers, it proposes specific measures. The recommended steps emphasize improving communication with potential job applicants and enhancing transparency in the employee recruitment process. This thesis extends the comprehension of personnel marketing and illustrates how applying personnel marketing strategies provide a competitive advantage to the studied organization.
Klíčová slova:
budování značky zaměstnavatele; nábor zaměstnanců; personální marketing; transparentnost; employee recruitment; employer branding; personnel marketing; transparency Citace: DRÁBKOVÁ, Veronika. Personální marketing ve vybraném podnikatelském subjektu. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/70634