Original title:
Marketingová komunikace podniku
Translated title:
Company Marketing Communication
Authors:
Zugar, Tadeáš ; MBA, Kristýna Hytychová, (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací podniku BORS Břeclav a.s. Teoretická část je věnována vymezení hlavních marketingových pojmů a marketingovému výzkumu. V analytické části se věnuji fungování celé organizace a všech jejich činností. Návrhová část je věnována nové marketingové komunikaci a hledání nových marketingových možností.
The thesis deals with marketing communications business of BORS Břeclav a.s. The theoretical part is devoted to the definition of the main concepts of marketing and marketing research. The analytical part is devoted to the functioning of the entire organization and all its activities. The proposal section is devoted to new marketing communication and finding new marketing opportunities.
Keywords:
analysis; brand; Marketing research; marketing strategy; value; analýza; hodnota; marketingová strategie; Marketingový výzkum; značka
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/52149