Název:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Překlad názvu:
Customer Satisfaction Analysis and Proposal for its Improvement
Autoři:
Machová, Petra ; Zemanová, Věra (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků úklidové firmy ČISTĚ CZ s.r.o. Teoretická část je zaměřena na problematiku zákazníka, marketingového výzkumu a dotazníku, jako nástroje pro shromažďování informací. V praktické části jsou analyzovány a zpracovány získané výsledky dotazníkového šetření, návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků a zkvalitnění poskytovaných služeb.
The goal of this diploma thesis is to analyze customer´s satisfaction of cleaning company ČISTĚ CZ s.r.o. The theoretical part is focused to customer, marketing research and questionnaire as a tool for gathering information. The practical part is processed and analyzed the results obtained from the questionnaire, proposals to raise the level of customer satisfaction and quality of services provided.
Klíčová slova:
analýza spokojenosti zákazníka; dotazník; konkurence.; marketingový výzkum; SWOT analýza; Zákazník; analysis of customer satisfaction; competition.; Customer; marketing research; questionnaire; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/3198