Original title:
Návrh rozvoje marketingových činností firmy
Translated title:
The Proposal of Marketing Activities of the Company
Authors:
Slezáková, Renata ; MBA, Vladimír Sitta, (referee) ; Petráš, Jiří (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tématem práce je návrh rozvoje marketingových činností firmy. Je zde provedena analýza okolí společnosti i analýza jejího současného stavu. Výsledkem práce jsou opatření marketingových činností firmy, vedoucí ke zlepšení postavení společnosti na trhu a jejího dalšího růstu.
The subject of my thesis is a development proposal of marketing strategy. There has been made an analyse of the company´s environmental and an analyse of it´s present stage. The consequence of my thesis is an action conciderring the companie´s marketing philosophy. It all should lead to the better companie´s market place and it´s future improving
Keywords:
Marketing Marketing philosophy Marketing mix strategy Product Price Distribution Communication; Marketing Marketingové koncepce Marketingový mix Produkt Cena Distribuce Komunikace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/28284