Original title: Budování konkurenční výhody českých podniků prostřednictvím kreativní internetové reklamy v rámci jednotného evropského trhu
Translated title: Building Competitive Advantage of Czech Companies through Creative Online Advertising in the Single European Market
Authors: Navrátilová, Ludmila ; Kita, Jaroslav (referee) ; Šimberová, Iveta (referee) ; Turčínková, Jana (referee) ; Světlík, Jaroslav (advisor)
Document type: Doctoral theses
Year: 2016
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Competitive Advantage; Creative Online Advertising; Creative Strategy; Digital Marketing; European Social Survey; Measurement of Creativity in Advertising; Value Orientation of Czech consumers; digitální marketing; European Social Survey; hodnotová orientace český spotřebitelů; konkurenční výhoda; kreativní internetová reklama; kreativní strategie; měření kreativity v reklamě

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/63387

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-602544


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Doctoral theses
 Record created 2024-04-02, last modified 2024-04-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share