Original title:
Návrh obchodní strategie podniku
Translated title:
Proposal of Business Strategy of Company
Authors:
Bárta, Lukáš ; Koleňák, Jiří (referee) ; Zich, Robert (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá tvorbou obchodní strategie pro rozvoj malé firmy. Především jde o zlepšení konkurenceschopnosti a rozšíření pobočkové sítě maloobchodních prodejen se sýry. Práce je zpracována na základě teoretických poznatků. V analytické části je analyzován současný stav a na základě výsledků je v navržena obchodní strategie pro rozvoj firmy.
This diploma thesis deals with the creation of business strategy for the development of small company. Especially at improving competitiveness and expansion of the branch network of retail stores with cheese. The thesis is based on the theoretical knowledge. In the analytical part is analyzed the current situation and based on the results is designed business strategy for the development of the company.
Keywords:
business strategy; competitive strategy; competitiveness; strategic analysis; strategic management; strategic planning; konkurenceschopnost; konkurenční strategie; obchodní strategie; strategická analýza; strategické plánování; strategický management
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/28037