Original title:
Model elektronického obchodu s podporou zákazníků
Translated title:
Model of e-commerce with customer support
Authors:
Kašpar, Michael ; Ing.Jan Luhan (referee) ; Němcová, Zuzana (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Práce se zabývá tématem elektronického obchodu s podporou zákazníků. Navrhuje filozofii CRM a s tím spojenou problematiku zákazníků. CRM neboli řízení vztahů se zákazníky je zde zkoumáno a s tím i CRM systémy, které jsou ve většině případů velmi důležité pro samotný chod této filozofie. Dále bude analyzovat marketing společnosti a udělá možné návrhy na zlepšení.
The thesis deals with the theme of e-business with customers support. It proposes a philosophy of CRM and with this the associated problem of customers. CRM alias customer relationship management is examined here and with this also CRM systems, which are in most cases, very important for the actual operation of this philosophy. It will also analyze company marketing and make possible suggestions for improvement.
Keywords:
CRM; customer; E-shop; marketing; strategy marketing; CRM; Elektronický obchod; marketing; strategický marketing; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/3759