Název:
Model elektronického obchodu s podporou zákazníků
Překlad názvu:
Model of e-commerce with customer support
Autoři:
Kašpar, Michael ; Ing.Jan Luhan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Práce se zabývá tématem elektronického obchodu s podporou zákazníků. Navrhuje filozofii CRM a s tím spojenou problematiku zákazníků. CRM neboli řízení vztahů se zákazníky je zde zkoumáno a s tím i CRM systémy, které jsou ve většině případů velmi důležité pro samotný chod této filozofie. Dále bude analyzovat marketing společnosti a udělá možné návrhy na zlepšení.
The thesis deals with the theme of e-business with customers support. It proposes a philosophy of CRM and with this the associated problem of customers. CRM alias customer relationship management is examined here and with this also CRM systems, which are in most cases, very important for the actual operation of this philosophy. It will also analyze company marketing and make possible suggestions for improvement.
Klíčová slova:
CRM; Elektronický obchod; marketing; strategický marketing; zákazník; CRM; customer; E-shop; marketing; strategy marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/3759