Název: Marketingová strategie nově vzniklé společnosti
Překlad názvu: Marketing Strategy of a Newly Established Company
Autoři: Burešová, Michaela ; Foriška, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; marketingová komunikace; marketingová koncepce; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový průzkum; segmentace; trh; zákazník; analysis; customer; market; marketing communication; marketing concept; marketing mix; marketing strategy; marketing survey; segmentation

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/17731

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-600263


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet