Original title:
Marketingová strategie letecké údržbové organizace
Translated title:
Marketing strategy of aviation maintenance organization
Authors:
Závorka, Jakub ; Koštial, Rostislav (referee) ; Chlebek, Jiří (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá sestavením marketingového plánu a strategie ve společnosti Job Air Technic a.s.. Teoretická část nastiňuje základní informace týkající se marketingu samotného, dále pak marketingové plánování a postupy. V další fázi této práce následuje charakteristika dané společnosti a vypracování marketingového plánu a strategie pro její reálné využití.
The object of this diploma thesis is the compilation of marketing plan and it´s strategy for the Job Air Technic a.s. company. The theoretical part presents the basic information about marketing and marketing planning. Next follows the characteristics of the company and elaboration of marketing plan and it´s strategy for a real use.
Keywords:
marketing mix; Marketing plan; marketing strategy; MRO marketing; PEST analysis; SWOT analysis; marketingová strategie; marketingový mix; Marketingový plán; MRO marketing; PEST analýza; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/81362