Název:
Marketingová strategie letecké údržbové organizace
Překlad názvu:
Marketing strategy of aviation maintenance organization
Autoři:
Závorka, Jakub ; Koštial, Rostislav (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá sestavením marketingového plánu a strategie ve společnosti Job Air Technic a.s.. Teoretická část nastiňuje základní informace týkající se marketingu samotného, dále pak marketingové plánování a postupy. V další fázi této práce následuje charakteristika dané společnosti a vypracování marketingového plánu a strategie pro její reálné využití.
The object of this diploma thesis is the compilation of marketing plan and it´s strategy for the Job Air Technic a.s. company. The theoretical part presents the basic information about marketing and marketing planning. Next follows the characteristics of the company and elaboration of marketing plan and it´s strategy for a real use.
Klíčová slova:
marketingová strategie; marketingový mix; Marketingový plán; MRO marketing; PEST analýza; SWOT analýza; marketing mix; Marketing plan; marketing strategy; MRO marketing; PEST analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81362