Název:
Marketingový audit
Překlad názvu:
Marketing Audit
Autoři:
Čevelová, Petra ; Rajnoch, Michal (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zpracování na téma marketingový audit. Jejím cílem provedení marketingového auditu ve firmě XX. Předmětem auditu je jejich nejstarší produkt, a to v plné šíři, tj. celkové zhodnocení marketingové činnosti firmy. Marketingový audit je nástroj analýzy v této diplomové práci. Poznatky shrnuji v analýze SWOT, na jejímž základě jsem vypracovala seznam doporučení s cílem vylepšení fungování marketingových činností, následně jsem sestavila přibližný rozpočet pro tyto kroky, stejně tak jako předpokládané výnosy pro firmu. V závěru firmě doporučuji podstoupení následného auditu, který ověří správnost provedení změn.
The diploma thesis is being elaborated on the topic of “Marketing Audit”. The aim of this work is to implement marketing audit in the company XX. The subject of the audit is the oldest company’s product at the full- scale, i.e. general estimation of all marketing procedures. Marketing audit is a method of analysis in this diploma thesis. The results are summarized in the SWOT analysis, which was the resource for the list of recommendations for better marketing in the company. Consequently there is an estimation for a budget for further steps as well as estimated revenues. At the close I advise undergoing another audit to crosscheck accuracy of performed changes in the company.
Klíčová slova:
audit kvality; manažerský audit; marketing; marketingový audit; marketing; marketing audit; quality audit
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25721