Název:
Marketingové řízení firmy
Překlad názvu:
Marketing Management of Company
Autoři:
Matula, Erik ; Odehnal,, Lubomír (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá současným stavem poskytování služeb na pobočce České spořitelny v Hodoníně. Na základě analýzy metodou dotazníkového šetřeni je cílem poskytnout návrh na zvýšení úrovně poskytování služeb na dané pobočce a prosadit návrh prostřednictvím Kaizen.
This thesis deals with the present state of providing services at the branch offices of the insurance company Česká spořitelna in Hodonín. Through the analysis using the method of questionnaire survey the goal is to produce a proposal leading to the improvement of services at the mentioned branch offices and to carry the proposal through Kaizen.
Klíčová slova:
Analýza; Marketingový výzkum; Služby; Analysis; Marketing research; Services
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6793