Original title:
Návrh komunikačního mixu firmy
Translated title:
Proposal of Communication mix of a Company
Authors:
Pasdiora, Daniel ; Řeháková, Michaela (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na návrh komunikačního mixu společnosti Rely servis s.r.o., která se zabývá prodejem vozů značky Hyundai a nabídkou doprovodných služeb. V teoretické části jsou vymezeny důležité pojmy marketingu a marketingového mixu. Praktická část vychází z teoretické části, kdy na základě analýz je proveden návrh na zpracování nového komunikačního mixu, který má za úkol zvýšit povědomí o existenci autosalonu, posílit podporu prodeje a zvýšit informovanost veřejnosti o nabídce modelů automobilky.
The thesis is focused on the design of the communication mix in the company Rely servis s.r.o., which concerns with sale of Hyundai cars and also offers supporting services. In the theoretical part are defined important terms of marketing and marketing mix. The practical part is based on the theoretical part. The design of the new communication mix, which aims to raise awareness of the showroom, to strengthen sales support and to raise awareness of automaker´s offer, is based on the performed analyses.
Keywords:
communication mix; competition; Marketing; marketing mix; SWOT analysis.; komunikační mix; konkurence; Marketing; marketingový mix; SWOT analýza.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27097