Název:
Demonstrace a proměření "next-gen" grafických API
Překlad názvu:
Demonstration and Benchmarking of Next-Gen Graphics APIs
Autoři:
Mainuš, Matěj ; Milet, Tomáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem diplomové práce bylo demonstrovat vlastnosti a změřit výkonost při různých úrovních optimalizace v grafických API Mantle a Vulkan. Navrhuje vykreslovací nástroj s optimalizacemi založenými na paralelním generování command bufferů, kopírování dat na GPU pomocí perzistentně mapovaných staging bufferů, efektivních změn konfigurace vykreslovacího řetězce a descriptor setů, alokaci paměti GPU z předalokovaných stránek se sdílením regionů mezi více zdroji. Výsledkem práce je referenční implementace, která dokáže vykreslit tisíce samostatných objektů v reálném čase.
The goal of master’s thesis was to demonstrate and benchmark peformance of Mantle and Vulkan APIs with different optimization methods. This thesis proposes a rendering toolkit with optimization methods based on parallel command buffer generating, persistent staging buffers mapping, minimal pipeline configuration and descriptor sets changing, device memory pre-allocating with managing and sharing between multiple resources. The result is reference implementation that could render dynamic scene with thousands of objects in real time.
Klíčová slova:
Mantle; měření výkonu; Next-Gen grafické API; optimalizace vykreslování; Vulkan; vykreslování v reálném čase; benchmarking; Mantle; Next-Gen graphics API; realtime-rendering; rendering optimization; Vulkan
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61846