Original title:
Management kvality (ISO 9000, TQM, EFQM)
Authors:
Smolková, Anna ; Veber, Jaromír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce se zabýva systémy managementu jakosti, s důrazem na orientaci na zákazníka. Předmětem práce je vyhodnocení spokojenosti zákazníků Ľubovnianské nemocnice, n.o., zdravotnického zařízení certifikované dle ISO 9001:2001. V praktické části jsou organizaci nabídnuta různá doporučení pro odstránění nedostatků zjištěných na základě provedeného dotazníkového průzkumu. Dále je cílem práce také vypracování návrhu vhodného způsobu monitorování a měření spokojenosti zákazníků v Ľubovnianské nemocnici,n.o.
Keywords:
EFQM; ISO 9000; management jakost; spokojenost zákazníků; TQM
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/7064