Název:
Marketingový mix podniku
Překlad názvu:
Marketing Mix of a Company
Autoři:
Pospíšil, Vojtěch ; Hladík, Petr (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem společnosti Tiskárna Pospíšil. Předmětem této práce je analyzovat současný stav společnosti z hlediska marketingového mixu a vytvořit si vlastní návrhy na zlepšení. Teoretická část definuje pojmy marketingu a marketingový mix, které jsou následně aplikovány v analytické části, kde je společnost analyzována. Poslední část navrhuje marketingová opatření, která povedou k získání potenciálních nových zákazníků a ke zlepšení propagace.
This bachelor’s thesis deals with marketing mix of the Tiskárna Pospíšil company. Subject of this thesis is to analyse current state of the company in terms of marketing mix and to create my own suggestions for improvement. The theoretical part defines the terms marketing and marketing mix, which are subsequently applied in the analytical part, where the company is analysed. The last part proposes marketing measures that will lead to the acquisition of potential new customers and improve the promotion.
Klíčová slova:
cena; konkurence; lidé; Marketing; marketingový mix; návrhy; produkt; propagace; SWOT analýza; competitors; Marketing; marketing mix; people; price; product; promotion; suggestions; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/193182