Original title:
Marketingový mix podniku
Translated title:
Marketing Mix of a Company
Authors:
Vodáková, Gabriela ; Bumberová, Veronika (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2020
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový mix podniku Nedbal Trading s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí. Úvodní část je věnována teoretickým základům k dané problematice. V druhé části je nejprve představena analyzovaná společnost, poté jsou provedeny jednotlivé analýzy uvedené v teoretické části. Poslední část je věnována možným návrhům na zlepšení marketingového mixu podniku určených na základě zjištění z přechozích analýz.
This diploma thesis is focused on marketing mix of company named Nedbal trading s.r.o. Thesis is divided into three parts. Introductory part is dedicated to theoretical foundations of the problematics. Second part starts with introduction of the analyzed company itself, then continues with individual analyses mentioned in theoretical part. In the last part are mentioned possible suggestions to improve marketing mix of the company determined according to previous analyses.
Keywords:
analysis; company; marketing; marketing mix; analýza; marketing; marketingový mix; podnik
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/192068