Název:
Hra 128kB s použitím OpenGL
Překlad názvu:
Game 128kB Using OpenGL
Autoři:
Kačur, Vladimír ; Kučiš, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá tvorbou hry s omezenou velikostí . Práce popisuje metody pro omezení velikosti výsledné aplikace . Hlavní část práce popisuje metody pro generování grafického obsahu , pohybu po něm a reakce s ním . Zabývá se tvorbou textur a terénu .
Bachelor thesis deal with creation of the game with limited memory space. It describes methods for reducing the size of the final application. Main part of the thesis describes methods for generating graphic content, as well as movement and interactions within it. It also deals with making of textures and terrain.
Klíčová slova:
128kB; exe packer; hra; hudba; kolize; omezená velikost; OpenGL; parametry překladače; Perlinův šum; Phongův stínovací model; pohyb; skybox; terén; textura; 128kB; collision; compiler arguments; exe packer; game; lemited size; motion; music; OpenGL; Perlin noise; Phong shading model; skybox; terrain; texture
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/56489