Název: Návrh IT podpory managementu stížností ve vazbě na procesy
Překlad názvu: Proposal of IT support of complaint management in relation to processes
Autoři: Barva, Milan ; Holoubek, Zbyněk (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CRM; IT; Komunikační matice; KPI; Podání; Communication matrix; CRM; IT; KPI; Submission

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/12386

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-585965


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet