Název:
Marketingový průzkum kupního chování v oblasti přípravků na redukci hmotnosti
Překlad názvu:
Marketing Research of Purchasing Behavior in Plant Weight Reduction
Autoři:
Alexová, Veronika ; Hraběová, Jana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem diplomové práce je provedení marketingového průzkumu kupního chování v oblasti přípravků na redukci hmotnosti a zmapování povědomí zákazníků o produktové řadě XL-S Medical. Tento průzkum je postaven na jednorázovém osobním dotazování, z něhož jsou analyzovány výsledky. Na základě těchto výsledků jsou navrhnuta opatření, která povedou ke zvýšení prodejnosti produktů XL- S Medical.
The subject of the thesis is design a marketing survey of purchasing behavior in weight-loss products and mapping of customer awareness of product line of XL-S Medical. This survey is based on a single personal interviews, from which the results are analyzed. Based on these results, the suggested measures that will lead to an increase of merchantability XL-S Medical.
Klíčová slova:
dotazník; Marketingový průzkum; redukce hmotnosti; spotřební chování; XL-S Medical; consumer behavior; Marketing research; questionnaire; weight reduction; XL-S Medical
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/32339