Název:
Návrh strategie diferenciace rodinného podniku
Překlad názvu:
Proposal of the Family-owned Company Differentiation Strategy
Autoři:
Bělová, Zuzana ; Ing. Alena Hanzelková, Ph.D., MBA (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá v první části podmínkami pro podnikání ve Španělsku a v České republice. Dále analyzuje současný stav rodinných podniků, jednoho španělského a jednoho českého. V závěru práce navrhuji opatření, která by měla vést ke zvýšení návštěvnosti stravovacího provozu, větší popularitě a zefektivnění. V případě implementace tohoto návrhu strategie diferenciace rodinného podniku by mělo být zvýšení spokojenosti zákazníků stravovacího provozu.
This diploma thesis concerns in the first part on conditions for entrepreneurship in Spain and in Czech Republic. It also analyses current position of family companies in the hospitality industry, both spanish and czech. In the conclusion I suggest steps which should lead into growth of attendance of the czech brasserie, it´s bigger popularity and increase in effectivness. Finally, the implementation of such proposals in practice should mean higher customers‘ satisfaction.
Klíčová slova:
diferenciace; implementace; konkurenční strategie; průzkum marketingových potřeb zákazníků; rodinný podnik; srovnání; stravovací provoz; SWOT analýza; alimentation business; comparison; competitive strategy; differentiation; exploration of customers´ marketing needs; family owned company; implementation; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/573