Home > Academic theses (ETDs) > Master’s theses > Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka společnosti Peek & Cloppenburg s jejími internetovými stránkami a návrh na jejich zlepšení
Original title:
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka společnosti Peek & Cloppenburg s jejími internetovými stránkami a návrh na jejich zlepšení
Translated title:
Marketing Research of Customer Satisfaction with Peek & Cloppenburg’s Website and Proposal for its Improvement
Authors:
Stehnová, Kristýna ; Kapustová, Lucie (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato práce pojednává o spokojenosti zákazníků společnosti Peek & Cloppenburg v České republice s jejími internetovými stránkami. V první části práce jsou stanoveny hlavní a dílčí cíle a metody k jejich dosažení. V další části jsou zpracovány teoretické poznatky, potřebné pro pochopení problematiky a správnou aplikaci. V navazující praktické části je vypracována analýza současného stavu a vyhodnocen výzkum spokojenosti. V závěru jsou na základě těchto analýz a výsledků dotazníkového šetření uvedeny návrhy na zlepšení marketingové komunikace společnost Peek & Cloppenburg v České republice.
This diploma thesis is focused on customer’s satisfaction of Peek & Cloppenburg’s website in Czech republic. In the first part, the main and secondary goals are defined alongside with the methods leading to the achievement of the goals. In the next part there are theoretical information summarized for best comprehension of the problem and its correct application. In the following part there are made analysis of company’s current situation and analysis of the research results. In the end there are on the base of previous analysis suggested recommendation for improvement of the current marketing communication of the company Peek & Cloppenburg in Czech Republic.
Keywords:
customer; customer satisfaction; Marketing; marketing research; questionnaire; SWOT analysis.; website; dotazník; internetové stránky; Marketing; marketingový výzkum; spokojenost zákazníka; SWOT analýza.; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/37143