Název:
Uplatnění neuromarketingu při vyhodnocování chování spotřebitelů
Překlad názvu:
Applying of the Neuromarketing in Customer Behaviour Analysis
Autoři:
Doležel, Libor ; MBA, Michael Hanzelka, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat pomocí metody měření reakčních časů postoje spotřebitelů ke značkám, a to pomocí implicitního asociačního testu, který je neuromarketingovým nástrojem. V teoretické části jsou rozvedeny jednotlivé metody a techniky používané v neuromarketingu, rovněž jeho etická problematika a pojednává se zde i o značce. Analytická část je zaměřena na analýzu získaných dat respondentů. V návrhové části se pojednává o možné změně postojů spotřebitelů ke značkám.
The goal of this bachelor thesis is to analyze attitudes of costumers towards brands with method of measuring reaction times, respectively with the implicit association test, which is a tool of the neuromarketing. Individual methods and technics used in neuromarketing are divided in the theoretical part, along with its ethical issue and there is also a peek at brand. The analysis part is focused on the analysis of obtained data from respondents. In the recommendation part we focus on possible change of customers’ attitudes towards brands.
Klíčová slova:
asociace; biometrická měření; IAT; implicitní asociační test; Neuromarketing; neurometrická měření; reakční časy; značky; associations; biometric measures; brands; IAT; implicit association test; Neuromarketing; neurometric measures; response times
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/31156