Original title:
Návrh marketingového mixu pro komplexní zábavní služby
Translated title:
Complex Entertaiment Services Marketing Mix Proposal
Authors:
Bachurek, Ondřej ; Res, Jakub (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem této diplomové práce je definování jednotlivých nástrojů marketingového a komunikačního mixu. Dále se práce zabývá analýzou jejich současného stavu v rámci zábavních služeb. Výsledkem práce je pak návrh na zlepšení marketingového mixu v oblasti komplexních zábavních služeb.
The subject of this Master’s thesis is to define the individual instruments of the marketing mix and communication mix. The thesis also provides an analysis of the current condition of entertainment services. The result is a complex entertainment services marketing mix proposal.
Keywords:
Marketing; marketing communication; marketing mix of entertainment services; online system.; Marketing; marketingová komunikace; marketingový mix zábavních služeb; online systém.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/36768