Název:
Návrh na zlepšení marketingového řízení ve firmě
Překlad názvu:
Suggestion to improve marketing strategy of the company
Autoři:
Jelínková, Martina ; Ševčíková, Kamila (oponent) ; Meluzín, Václav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce analyzuje problémy, které souvisejí s marketingovým řízením firmy. Obsahuje návrh takové strategie marketingového řízení, jehož respektování povede ke zlepšení propagace a distribuce firmy, a tím i k upevnění jejího postavení na trhu a vytlačení slabší konkurence.
Master´s thesis analyzes problems associated with the marketing management of a business company. It suggests the marketing management´s strategy which, if respectfully followed, would lead to better company propagation and distribution and at the same time to a stronger market position and to a riddance of the weaker competition.
Klíčová slova:
cenová politika; distribuce; konkurence; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový výzkum; propagace; SWOT analýza; competition; distribution; marketing mix; marketing research; marketing strategy; price policy; promotion; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/896