Název:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Překlad názvu:
Analysis of Customer Satisfaction and Suggested Measures for its Improvement
Autoři:
Kelarová, Michaela ; Klimešová, Lenka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tématem této diplomové práce je Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na její zlepšení. Zaměřuje se na analýzu společnosti youngprimitive a spokojenosti jejich zákazníků. Srovnává a aplikuje teoretická východiska se skutečným stavem. Obsahuje návrhy na zlepšení produktů a služeb v souvislosti s nárůstem spokojenosti zákazníků založené na dotazníkovém šetření.
The theme of this thesis is Analyse of customer satisfaction and purposes of their improvement. The thesis is focused on the entire analysis of youngprimitive company and their customer satisfaction. Compare theoretical basis and real state and specifies. The thesis contains suggestions for improvements of products and services in regards of increase of customers satisfaction based on questionnaire.
Klíčová slova:
dotazník; komunikace; marketing; marketingový průzkum; NPS; návrh; Spokojenost zákazníka; communication; Customer satisfaction; marketing; marketing research; NPS; proposal; questionnaire
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/59394