Název:
Částicové efekty v počítačových hrách
Překlad názvu:
Particle Systems in Computer Games
Autoři:
Zachariáš, Michal ; Štancl, Vít (oponent) ; Mikolov, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem této bakalářské práce je čtenáři přiblížit problematiku částicových systémů, jejich historii a současný trend, který stále více směřuje k využití akcelerace pomocí GPU grafických adaptérů. Dále se zabývá návrhem a implementací částicového systému tak, aby byl minimalizován počet výpočetních operací nutných pro simulaci chování částic.
Aim of this bachelor thesis is to explain issue of particle systems, their history and today's trend, which more and more tends to acceleration using GPU of graphical adapters, to the reader. Furthermore it describes design and implementation of particle system to minimize number of computational operations needed to simulate behavior of particles.
Klíčová slova:
billboarding; historie částicových systémů; implementace částicového systému; počítačová grafika; částice; částicový systém; billboarding; computer graphics; history of particle systems; implementation of particle system; particle; particle system
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/54465