Název:
Návrh aplikace pro callcentrum
Překlad názvu:
Design of Application for Call Center
Autoři:
Majerová, Viktoria ; Koch, Miloš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Bakalárska práca sa zameriava na tvorbu webovej aplikácie pre callcentrum, teda je zameraná najmä na prácu operátorov. Práca obsahuje analýzu súčasnej situácie ako spoločnosti tak aj situácie na trhu. Návrh obsahuje prípady užitia aplikácie, používateľské a administrátorské rozhranie, návrh databáze. Záver sa venuje ekonomickému zhodnoteniu návrhu.
The bachelor's work focuses on the creation of a web application for the call center, that is mainly focused on the work of operators. The work contains an analysis of the current situation of both the company and the market situation. The design includes application use cases, user and administrative interface, database design. The conclusion deals with the economic evaluation of the proposal.
Klíčová slova:
application; callcentrum; ER diagram; flow chart; McKinsley 7S framework; PEST; SWOT; use case; web application
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/207036