Název:
Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku
Překlad názvu:
Proposal of Communication Mix in the Selected Company
Autoři:
Matoušková, Petra ; Skálová, Martina (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem této bakalářské práce je návrh komunikačního mixu pro mnou vybraný podnik NOVAline, s. r. o., který provozuje kamennou prodejnu i e-shop, a který se hlavně zaměřuje na prodej dekorací a nábytku. Obsahuje podrobnou analýza současného stavu, stanovení možných nedostatků a sestavení návrhu nového komunikačního mixu. Nový komunikační mix by měl vylepšit postavení na trhu a přilákat nové zákazníky. Teoretická část je zaměřená na základní pojmy marketingového prostředí, marketingového mixu a komunikace.
The subject and scope of my thesis is proposal of a communication mix for the shop and e-shop, which mainly operates is the current state analysis of a company in order to discover its core problems, which could be remedied by otimizing the current or drawing up a new marketing communication mix. The theoretical part of the thesis deals with basic marketing terminology.
Klíčová slova:
komunikační mix; Marketing; marketingová komunikace; communication mix; Marketing; marketing communication
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/82894