Název:
Spokojenost zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Překlad názvu:
Customer Satisfaction and Proposals for its Improvement
Autoři:
Škarabelová, Alena ; Drexler, Denis (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu, hodnocení a na návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků v kavárně Paolo Caff. První část je věnována teoretickému podkladu na zvolené téma. V následující části je provedena analýza současné situace vnitřního i vnějšího okolí podniku a analýza úrovně spokojenosti zákazníků, která je založena na vyhodnocení dotazníkového šetření.
The diploma thesis focuses on the analysis and evaluation of proposals to increase customer satisfaction in Paolo Caff. The first part is devoted to the theoretical background of the topic. The next part is an analysis of the current situation of the internal and external environment of the company, as well as an analysis of customer satisfaction following an evaluation of questionnaire-based
Klíčová slova:
dotazník; důležitost; kavárna; marketingový průzkum; SLEPT analýza; spokojenost; SWOT analýza; Zákazník; café; Customer; importance; marketing research; questionnaire; satisfaction; SLEPT analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/59318