Original title:
Návrh na zlepšení komunikační strategie firmy
Translated title:
The Proposal for Improving the Communication Strategy in the Company
Authors:
Skulínková, Renata ; Špaček, Jan (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
eng Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[eng][cze]
Diplomová práce se zabývá zpracováním marketingové komunikace pro společnost AUTO-SPEKTRUM-ACC spol. s.r.o., která se pohybuje v oblasti automobilového průmyslu. Práce zkoumá a hodnotí odvětví a stávající situaci společnosti a na základě těchto analýz navrhuje efektivní komunikační strategii firmy.
This master thesis deals with marketing communication of the company AUTO-SPEKTRUM-ACC spol. s.r.o. working in the automobile industry. It provides the industry and company analysis and on the basis of the results proposes an effective communication strategy for the company.
Keywords:
komunikační mix; komunikační strategie; Marketing; marketingová komunikace; communication mix; communication strategy; Marketing; marketing communication
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/554