Název:
Body Image v marketingové komunikaci
Překlad názvu:
Body Image in Marketing Comunications
Autoři:
Kučerová, Dana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: S různými typy médií a reklamou v nich obsaženou se v dnešní době setkává každý z nás. Reklamám na perfektní předměty, dokonalé služby, nejmodernější technologické prostředky, které propagují krásní lidé s ideálním vzhledem, jsme vystavováni i několikrát za jediný den. Nelze se proto divit, že je již nepovažujeme za něco výjimečného. Staly se spíše obrazem, se kterým se chceme identifikovat či měřítkem, dle kterého hodnotíme nejen své okolí, ale i sebe samotné, náš vzhled nevyjímaje. Vliv médií, která se stala nedílnou součástí dnešní společnosti, je zřejmý. Jak na nás média působí? Jak velký je jejich vliv na utváření a vývoj osobnosti člověka? Jak se díky působení médií mění naše chování, jednání a rozhodování? Jak na základě zobrazovaných ideálů vnímáme a hodnotíme sami sebe, svůj vzhled, svou body image?
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6338