Název:
Startegie návrhu a řízení elektronického obchodu
Překlad názvu:
Design and management Startegy of E-commerce
Autoři:
Čermák, Milan ; Procházka, Martin (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi realizace a vylepšení elektronického obchodu a vytvářením modelu strategického řízení elektronického obchodu, který mohou využít jak začínající firmy, tak společnosti které elektronický obchod již využívají, ale plánují jej nadále rozvíjet.
This bachelor’s thesis deals with possibilities of realization and improvement of e-commerce and with creation of management strategy of e-commerce which can be used by starting companies as well as companies which already have e-shop but are planning to develop it.
Klíčová slova:
e-commerce; e-shop; Elektronický obchod; Internet; marketing; strategické řízení; E-commerce; e-shop; Internet; management strategy; marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/4838