Název:
Marketingová strategie SOMA pro vstup na nové trhy
Překlad názvu:
SOMA Engineering marketing strategy for entrance into new markets
Autoři:
Mikula, Vojtěch ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Blaško, Petr (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem bakalářské práce je analýza odvětví a vytvoření marketingové strategie pro vstup na rumunský polygrafický trh. Teoretická část práce se zabývá tématem obecně, praktická část přináší autorův návrh řešení.The main aim of the thesis is to analyse the branch and create a marketing strategy for entering into the Romanian printing market.
Klíčová slova:
Marketingová strategie; Vstup na nový trh; Úloha marketingu při řízení firmy; Entering into new markets; Marketing strategy; The marketing role in the management of the company
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/9747